ODBĚR, PLATBA, DORUČENÍ, REKLAMACE

DODÁNÍ ZBOŽÍ

OSOBNĚ:

Zboží si můžete po dohodě (telefonicky, e-mailem) vyzvednout v kterékoliv poradně tzn.:

BRNO : Body centrum, ul. Vodní 16  nebo DAY SPA Cejl 107

ZÁBŘEH: nám. Osvobození 2

POŠTOU:

Zboží vám zašlu buď na dobírku prostřednictvím České pošty, cena poštovného závisí na hmotnosti zásilky

V případě platby na účet vám zboží zašlu jako doporučený balíček

 

PLATBA

V případě osobního vyzvednutí zaplatíte zboží na místě

V případě dobírky bude zboží uhrazeno dobírkou

V případě platby na účet zašlete prosím částku na zaslaný účet a zboží vám zašlu

 

REKLAMACE

 

Jestli Vás potkala ta nepříjemnost, že musíte zakoupené zboží reklamovat, zde je návod, jak reklamaci rychle vyřídit:

Zboží je možné vrátit v zákonné 14 denní lhůtě

Podání reklamace:

  1. Zašlete mi e-mail. E-mail musí obsahovat:
    • je potřeba popsat kterého zboží se reklamace týká a popsat vady
  2. Zavolejte
    Zavolejte na tel. číslo: +420 603 358 353 a reklamaci vyřídíme po telefonu.Zaslání reklamovaného zboží

Kupující doručí reklamované zboží osobně nebo poštou na adresu prodejce.

Lucie Krejčí

Podbělová 5

Brno Líšeň

628 00

Jestliže reklamace bude oprávněná, náklady spojené se zaslání zboží vám budou uhrazeny (složenkou či na účet dle dohody).

Rozhodnutí o reklamaci a vrácení peněz

Prodávající rozhodne o reklamaci nejpozději do 3 pracovních dnů od jejího doručení a vyrozumí kupujícího elektronickou poštou, pokud se s kupujícím nedohodne jinak.

Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě.

Peníze za zboží Vám zašleme na Váš bankovní účet nebo složenkou co nejdříve, nejpozději do 30 dnů od doručení zboží na naše reklamační oddělení.

 

Vrácení zboží v 14denní lhůtě

Na odstoupení od kupní smlouvy a vrácení zboží do 14 dnů od data prodeje máte právo vždy, pokud jste spotřebitel (tedy osoba, která při uzavírání smlouvy nejednala v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti). Právo na vrácení zboží Vám vzniká i při osobním odběru a zboží je možné vrátit v rámci této lhůty bez udání důvodu s výjimkou audionahrávek a multimediálních CD-ROM, u kterých byl porušen obal. Lhůta 14 dnů začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží.

Zákazník má nárok na vrácení částky za toto zboží zaplacené, za splnění následujících podmínek:

  • vrácené zboží nesmí být poškozené nebo jinak znehodnocené, v případě digitálních  nosičů (CD, DVD) nesmí být porušen igelitový přebal.
  • nakupující doručí vrácené zboží osobně nebo poštou na vlastní náklady na adresu prodejce.

Kontakt: Lucie Krejčí, ickrejci@seznam.cz, tel 603 358 353

Vrácení peněz

Peníze za zboží Vám zašleme na Váš bankovní účet, složenkou nebo v případě, že jste zboží uhradil kartou, Vám je vrátíme na kartu co nejdříve, nejpozději do 30 dnů od doručení zboží na naše reklamační oddělení.

Vyřizování reklamací podléhá ustanovením následujících právních norem:

Začněte psát hledaný výraz výše a stisknutím klávesy Enter vyhledejte. Stisknutím klávesy ESC zrušíte.