Úspěšná nebo neúspěšná detoxikace?

Včera na kurzu terapeutů se mě jedna paní zeptala, jaká je úspěšnost metody řízené detoxikace ? Vyřeší se všechny zdravotní problémy?

Čistě statisticky je to možná 70:30. Ale tato otázka je velmi zavádějící. Velmi důležité totiž je, kolik z klientů je ochotných přijmout informaci o stavu svého těla a rozhodne se pro sebe něco dělat.

Potom je detoxikace úspěšná téměř na sto procent.

Já vím, řeknete, no vždyť přišel k vám do poradny. Souhlasím s tím, že k tomu potřeboval notnou dávku odhodlání a vůle. Ale to není všechno.

V 80. letech se nemluvilo o zdravé výživě

Zkusím to z jiného konce. Před dvaceti lety jsem se považovala za úplně zdravou přesto, že jsem téměř přišla o štítnou žlázu a doživotně musím brát Euthyrox. Prostě jsem šla k doktorovi, udělali vyšetření, dověděla jsem se, že to byl autoimunitní zánět a štítná žláza už nikdy nebude fungovat naplno. Ok. Žiju dál, pořád stejně. Nikdo mi nevysvětlil, proč se to stalo, co to znamená AUTOIMUNITNÍ. Teprve až po dalších zdravotních problémech jsem začala přemýšlet o tom, že je něco špatně, a že bych měla něco změnit.

Je to v hlavně v našich rukou a hlavně v naší hlavě

Neříkám, že moje dnešní strava je ukázková, ale rozhodně už nejsem například schopna sníst dříve oblíbené jídlo z KFC, párky a nebo lahůdkové saláty. Posledních asi deset let (to už je tak dlouho :-)) si převážně vaříme jídlo doma ze základních potravin jako je maso, mléko, vejce, ovoce a zelenina. Nemáme všechno bio, ale když to jde, snažím se kupovat mléko, vejce a maso z farem. Díky tomu jsem schopná rozeznat v průmyslově zpracovaných potravinách nebo v restauracích v jídle různá dochucovadla, která by tam být neměla. Dříve mě to ani nenapadlo. Po půl roce pečení domácího chleba moje chuťové buňky objevily, že v běžně prodávaných chlebech jsou přísady, které tam být nemají (cukr, barviva…)

Změnila jsem zaměstnání, opustila jsem dobře placené místo a snažím se s velkou podporou mého manžela udržet na volné noze.

A samozřejmě jsem na sobě vyzkoušela snad všechny bylinné produkty a detoxikační přípravky na našem trhu.

Kdybych tu změnu neudělala, asi bych se dnes belhala někde v čekárně nemocnice, brala hrsti léků a považovala svět za hrozné místo.

Můžete být zdraví i vy

Neznamená to, že každý klient hned musí opustit svou práci a třeba se stát vegetariánem. Ale klienti, kteří změnili stravu dle mého doporučení a rozumně si dopřávají i pohybové aktivity, případně se zamysleli nad svým životem a začali hledat nová řešení jsou při detoxikaci velmi úspěšní. Vlivem odstraňování toxinů z organismu se většina z nich cítí mnohem lépe i psychicky a často mi po nějaké době sdělují, že udělali i zásadní změny ve svém životě. Je to díky tomu, že ke změně získali energii a vůli. Zbavíme-li totiž tělo chronických infekcí a různých toxinů, dá nám větší prostor tvořit a užívat si života.

LÉČBA INFORMACÍ- kniha Mgr. Vilánkové

V loňském roce vydala paní Mgr. Vilánková knihu Léčba informací.

Paní Vilánková je spolumajitelkou a ředitelkou společnosti Joalis, která zastřešuje metodu C.I.C neboli řízené a kontrolované detoxikace.

V knize shrnuje svých 20 let zkušeností s alternativní medicínou a informačními preparáty. Kniha je velmi čtivá a srozumitelnou formou vysvětluje princip celostního pojetí lidského zdraví.

Více o této knize si poslechněte přímo od autorky tady: https://www.youtube.com/watch?v=nX7cUdHyT24&t=392s

 

Jak lze předcházet na podzim chřipce ? Nachlazením ? Alergiím? Depresím?…. Chcete to zkusit tentokrát jinak?

POZVÁNKA NA PŘEDNÁŠKU V ŠUMPERK

Trápí vás a vaše děti každý podzim nachlazení, bronchitidy, kašel nebo chřipka?
Jak prožít krásný podzim bez marodění ? Je možné napravit vaši imunitu, abyste nebyli neustále nemocní a ve stresu kvůli zaměstnání ? Jak lze těmto nepříjemnostem předcházet
pomocí přírodních prostředků a řízenou detoxikací…
Z vlastní praxe vám ukážu cestu, jak se vyhnout nejen podzimním nemocem
PŘIJĎTE A ZKUSTE TO LETOS JINAK

Kdy a kde: 25. října v 17.30,
Studio Oriflame, Lužickosrbská 7, Šumperk
Lektor: Bc. Lucie Krejčí
Vstupné 50 Kč, počet míst omezen, prosím rezervujte si místo

KONTAKT A REZERVACE : Ing. Jana Zupková, tel. 777 935 967, e-mail: jnzpkv@gmail.com

EUNIKÉ MAGENTA

EUNIKÉ MAGENTA

doplněk stravy, který obsahuje kůru Magnolie (Magnolia officinalis), která je významnou léčivou bylinou v Asii. Přípravek je dále obohacen extraktem z šištic chmele a inositolem,který patří do skupiny vitaminu B a je považován za vitamín krásy.

Jde o přírodní produkt.

 

Vzhledem k nařízení EU, bohužel nemůžu uvádět více informací k tomuto produktu.

Imunoxal

Nově nabízím klientům nový doplněk stravy IMUNOXAL

Jde o doplněk stravy s obsahem speciální látky Oxalicum, která je produktem metabolismu mikroskopické houby Oxalicum z oblasti biblické hory Ararat. Tato látka má význačné imunomodulační a antioxidační schopnosti a zároveň byla prokázána její absolutní netoxičnost.

Přípravek je velmi vhodným doplňkem při řízené detoxikaci preparáty Joalis zejména v těchto oblastech:

  •  poruchy imunitního systému
  • autoimunitní onemocnění (štítná žláza, atopický ekzém, kolitida…)
  • různá virová a bakteriální onemocnění
  • zánětlivé stavy v organismu – např. střeva, žaludku, ….
  • k detoxikaci organismu

Imunoxal je ve formě roztoku nebo kapslí

K dispozici mám:

roztok 150 ml (dávkování 5 ml denně po dobu aspoň 2 měsíce)

kapsle 60 kapslí (dávkování 2 kapsle denně po dobu aspoň 2 měsíce)

Cena na dotaz

 

Strava (nejen) pro děti. Co by měly děti vlastně jíst, aby byly zdravé?

Na základě jedné říjnové besedy a úžasné knihy Cukr Jak se zbavit závislosti (od Nancy Appleton) jsem se rozhodla podělit se s vámi o zajímavé postřehy. Vím, že spoustu z toho už zřejmě znáte, nic méně, když se dívám kolem sebe zdá se mi, že není od věci některé věci připomenout. Několikrát se nám s manželem stalo, že jsme někde na výletě sledovali, co dávají rodiče dětem jako svačinu nebo co jim objednávají v restauracích. Co myslíte, že vede? Sladké tyčinky, chipsy, slazená pitíčka nebo dokonce kola, hranolky, smažený sýr apod.

Takže co by měly děti jíst, aby byly zdravé? Myslím, že tak by otázka stát neměla, že je spíš potřeba mluvit o tom, co by jíst neměly!

 

  1. Při výběru jídla se řiďte přirozeným instinktem (ne nutkavými chutěmi!) – co jedly děti před 100 lety? – nebyl čas speciálně vařit pro děti, nebyly polotovary, nebyly cukrovinky…
  2. Malé dítě by mělo postupně jíst to, co matka, nejprve to, co jde pomačkat vydličkou – mixování v mixéru vždy není ideální z hlediska střevní mikroflory
  3. používat základní potraviny a z nich připravovat čerstvé kvalitní jídlo – ovoce, zelenina, obiloviny, maso, mléko, tvaroh….polévky, kaše…. VÍM, ŽE TO ZABERE VÍCE ČASU, ale jde JEN O ZDRAVÍ!
  4. Uvědomme si vliv stravy dětí nejen na momentální zdravotní stav, ale i vliv na zdraví v dospělosti – cukrovka 2. typu („dří ve nazývaná stařecká je dnes rozšířená i mezi dětmi“!!), osteoporeza, vysoký krevní tlak, obezita…Jídlo ovlivňuje i psychiku – neklid, hyperaktivitu… Už dnes jim zaděláváte na zdravotní problémy!
  5. Nezapomínejte na pohyb – důležitá součást zdravého vývoje dítěte,bohužel ho dnes mají děti nedostatek!
  6. zdravé potraviny – není nutné kupovat drahé „superpotraviny“ a modní potraviny, tropické ovoce apod.
  7. důležitý je původ potravin a kvalita – ideálním zdrojem jsou zahrádky, farmáři, farmářské bedýnky, trhy….
  8. Důležitá je snídaně a doma připravená svačina – velká část dětí nesnídá a svačinku si kupují samy (pak převažují sladkosti, fastfood, chipsy….).
  9. Je potřeba dávat pozor na problematické potraviny z hlediska alergií a intolerance – mouka, mléko, pokud má dítě zdravotní problémy. Pomocí EAV přístroje lze vhodné a nevhodné potraviny snadno otestovat.
  10. Dejte si pozor na úzkostnost ve vztahu ke stravě – to znamená, že nemusíte se strachem řešit každé jídlo, které dítěti dáváte. I to může vést k poruchám a alergiím. Naše psychika rozhoduje i o našem zdraví.
  11. Vyvarujte se nevhodných potravin: palmový tuk (hlavně sušenky a rádoby čokolády, rostlinné tuky, smažená jídla, , polotovary – přídatné látky tzv. Éčka- paštiky, uzeniny, škroby, množství cukru, fruktoza – chipsy, tyčinky, slazené nápoje, fastfood, hranolky
  12. Víte, že cukr má vliv i na imunitní systém (je prokázané, že imunitní buňky mají oslabenou reakci cca 2 hodiny po konzumaci cukru!) A pak sháníme něco na posílení imunity:-(
  13. Každá potravina, která je průmyslově nebo hodně zpracovaná se může stát naopak nezdravou. Např. jídla zpracovaná při vysokých teplotách (topinka, smažení)-mají horší stravitelnost, obsahují karcinogenní akrylamid! Potraviny s fruktózou nejsou vhodná, protože zatěžují játra. Ovocné džusy (mají vysoký obsah cukru, buď chybí nebo je velmi rozmělněná vláknina- např. smoothies z ovoce! – Do těla dostanete velké množství sladkého ovoce najednou, což vyvolává změnu poměru minerálů v těle
  14. Zdravé smoothies je primárně ze zeleniny- ZELENÉ SMOTHIE
  15. Vláknina – co to je a proč ji potřebujeme? Nejvíce jí najdeme v celozrnných výrobcích, zelenině a ovoci. Je důležitá pro trávení, jako potrava pro naši střevní mikrofloru a také snižuje nárůst cukru v krvi při konzumaci např. ovoce.
  16. střevní mikroflora – je nesmírně důležitou součástí našich střev, jde o bakterie, které se podílí na zpracování potravy ve střevech. Je také velmi důležitá pro správnou činnost imunitního systému. Důležitý je z hlediska vytvoření správné střevní mikroflory přirozený porod, kojení co nejdéle, kvalitní strava, opatrné užívání léků, zejména antibiotik
  17. Jak můžete nahradit klasické výrobky s barvivy a nadbytkem cukru doma – např. místo Pribináčku umíchat tvaroh s ovocem a medem, místo slazených nápojů x ovocné šťávy, sladké tyčinky nahradí ovocný dezert nebo buchta s ovocem…..
  18. Zamyslete se nad tím, co nejčastěji jíte, třeba si i sepište jídelníček za posledních pár dní a když ta jídle rozložíte, zjistíte, že denně konzumujete hlavně: pšenice, mléko, vejce, cukr, kofein, kvasnice – to není vyvážený jídelníček
  19. Zařaďte do stravy jídla bohatá na probiotika: kysané zelí, veškerá mléčně kvašená zelenina (pickles), miso, tempeh, jogurty, kefíry…
  20. Někdy slouží hlavně sladkosti jako odměna nebo dárek pro děti (nebo ve stresu pro dospělé) – nejhorší jsou v tomto ohledu babička a dědečkové, jak si mi klienti často stěžují. Pokud je dítě ve 2 nebo ve 4 letech závislé na cukru, je to vždy bohužel zodpovědnost rodičů. Přesvědčte prarodiče, aby dětem radši přečetli pohádku, vzali je na procházku, nebo jim koupili ovoce místo sladkostí! Vím, že je to těžký boj, ale jde o vaše děti.
  21. Čerpala jsem a doporučuji tytozdroje: Margit.cz, jimejinak.cz, MUDr. J. Jonáš Tvoje strava je tvůj osud;, Jak dálpo antibiotikách; Jonášova kuchařka….., Citlivá kuchyně Markéta Šichtařová…. , Nancy Appleton Cukr- Jak se zbavit závislosti

ADITIVA, která ŠKODÍ HLAVNĚ DĚTEM

S  nadměrnou konzumací všech potravin, které obsahují ,,éčka‘‘ jsou spojeny zdravotní problémy.

Na listinu těch zdravotně závadných patří :

syntetická barviva E 100 – 182

– konzervanty E 200 – 290

Ještě větší obezřetnost je zapotřebí u výrobků, které obsahují některé z  šesti nejhorších barviv : E 122, E 129, E 102, E 104, E 110, E 124.

Tato barviva prokazatelně narušují dětský organismus a od roku 2010 musí mít každý výrobek, v  němž se nachází některé ze zmíněných barviv, na svém obalu informaci o možných zdravotních rizikách.

Tyto látky nejčastěji najdeme:

E 102 (tatrazin) – potravinářská žluť používající se hlavně do hořčičné omáčky, čokoládových tyčinek, bonbonů a pudinků

E 104 (chinolinová žluť) – nachází se především v  cukrovinkách, čokoládových tyčinkách, pudincích, a energetických nápojích

E 110 (žluť SY) – typické barvivo hořčic, pudinků, sušenek a bonbonů

E 122 (azorubín) – opět se nachází v  pudincích, cukrovinkách a lahůdkách

E 124 (košelinová červeň) – přidává se do cukrovinek, pudinků, a do sladkého pečiva

E 129 (červeň Allura) – je velmi často obsažena v  müsli tyčinkách, v  čokoládových tyčinkách a v  bonbonech

více se dovíte např. na videích pořadu A DOST na streamu

Věnujte svým blízkým poukaz na diagnostiku a poradenství detoxikační řízenou metodou

herbs